Komunikat Zarządu Spółki Infradata

Ochrona przed koronawirusem (COVID-19) w całej organizacji.

Zarząd, zespół menadżerski oraz pracownicy firmy Infradata nastawieni są na efektywną kontynuację procesów biznesowych. Infradata na bieżąco monitoruje globalnie rozwój pandemii koronawirusa, ewaluując jego potencjalny wpływ na bieżące operacje i w razie potrzeby aktualizując plan awaryjny. Nasze priorytety korporacyjne są skupione wokół czterech kluczowych zasad: „bezpieczeństwo naszych pracowników”, „dostępność naszych usług”, „wsparcie naszych rozwiązań i reagowanie na potrzeby naszych klientów” oraz „prowadzenie zrównoważonej działalności”.

Stworzyliśmy zespół ściśle obserwujący rozwój pandemii i odpowiednio koordynujący rozwój naszego planu awaryjnego, na bieżąco ewaluujący potencjalny wpływ na codzienne operacje i aktualizujący plan zgodnie z najnowszymi wydarzeniami.

Obecnie nie mamy żadnych doniesień o tym, że pracownicy Infradata lub członkowie ich rodzin zostali zarażeni wirusem, jest to przez nas ściśle monitorowane.

Infradata uruchomiła plan ciągłości działania, który jest zatwierdzony i przetestowany na wypadek sytuacji kryzysowych i katastrof. Plan ten zapewnia globalną ciągłość działania i umożliwia nam dalsze świadczenie wsparcia dla klientów w trybie 24x7.

Używamy modelu wsparcia "follow the sun", aby zapewnić całodobową obsługę klienta. Pozwala nam to globalnie synchronizować tok pracy. Dzięki temu problemy mogą być obsługiwane i przekazywane pomiędzy różnymi strefami czasowymi. Dysponujemy również biurami w różnych miejscach na świecie, co znacznie zmniejsza ryzyko rozprzestrzeniania się infekcji na cały zespół. Nasze zasoby wyspecjalizowanych inżynierów znajdują się w Wielkiej Brytanii, Holandii, Belgii, Polsce oraz na Kostaryce.

Wszyscy nasi inżynierowie dysponują odpowiednią technologią i mają zdalny dostęp do pracy z domu. W ramach naszego rozszerzonego planu ciągłości działania w bezpośredniej odpowiedzi na CORVID-19 podzieliliśmy nasz zespół inżynierów na zespół A i zespół B we wszystkich strefach czasowych, zespół B pracuje odizolowany w domu, unikając dużych imprez grupowych. Nasz zespół A kontynuuje pracę w naszych biurach, gdzie wdrożyliśmy rządowe zalecenia dotyczące higieny i ograniczenia kontaktu. 

Prowadzimy również dodatkowe działania mające na celu ograniczenie dalszego ryzyka dla naszego zespołu oraz zapewnienie ciągłości usług świadczonych na rzecz naszych klientów w czego skład wchodzą:

  • Prowadzimy oceny ryzyka dla wszystkich naszych dostawców zewnętrznych związanych z dostarczaniem wsparcia i usług dla naszych klientów w celu zapewnienia, że posiadają oni Plan Ciągłości Działania w razie wystąpienia sytuacji awaryjnej. Jak dotąd żaden z naszych partnerów nie został dotknięty tym problemem, a usługi są w pełni operacyjne. W przypadku określonych obszarów na naszej mapie dostaw usług, takich jak Włochy, podróże służbowe nie są obecnie ograniczone, ale będziemy nadal uważnie śledzić wszelkie zmiany.
  • Wdrożyliśmy testy Planu Ciągłości Działania dla kluczowych pracowników i usług.
  • Określiliśmy procesy i upoważnienia do uruchomienia takiego planu na potrzeby epidemii COVID-19.
  • Zidentyfikowaliśmy rozszerzone czynniki wpływu i związane z nimi zagrożenia, takie jak zamykanie szkół, opieka nad członkami rodzin itp.
  • Ustanowiliśmy politykę ograniczania rozprzestrzeniania się zakażeń w miejscu pracy w oparciu o bieżące porady i zaczęto promowanie porad dotyczących przenoszenia zakażeń i higieny oddechowej.
  • Zwróciliśmy się do osób wykazujących jakiekolwiek objawy mogące wskazywać na chorobę o pozostanie w domu.
  • Wstrzymaliśmy nieistotne międzynarodowe podróże służbowe.
  • Opracowanie polityki podróżowania do obszarów dotkniętych pandemią, w tym zarządzanie powrotem do pracy pracowników po podróży na obszary, na których wystąpiła pandemia.
  • Wdrożenie ograniczenia liczby spotkań bezpośrednich, wprowadzenie więcej pracy z domu i telekonferencji. Dokonano przeglądu naszej infrastruktury informatycznej w celu zapewnienia dostępności sprzętu i oprogramowania do tego celu. Cały personel może w razie potrzeby pracować w domu.
  • Przestrzeganie wszelkich zasad dotyczących wizyt, wprowadzonych przez naszych klientów.

Po więcej informacji zapraszamy do Państwa opiekuna handlowego.

22 kwietnia 2020

Kontakt handlowy

Chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat lub masz konkretne pytania? Zadzwoń do nas lub zostaw wiadomość. 

Udostępnij tę stronę:

Ta witryna korzysta z plików cookie. Kontynuuj¹c przegl¹danie tej witryny, wyra¿asz zgodê na stosowanie przez nas plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieæ siê wiêcej