Bezpośredni Dostęp Dksperta

Wsparcie ADVA Optical Networking

Globalne wsparcie 24/7 misji krytycznych i usługi NOC.

Globalne wsparcie dla krytycznych zastosowań rozwiązań ADVA Optical Networks

Nasz zespół to biegli eksperci specjalizujący się w rozwiązaniach ADVA Optical Networks, gotowi, aby udzielić Ci kompleksowego wsparcia. Nasz zespół tworzą inżynierowie wsparcia ze wszystkich rejonów świata. Działamy według modelu „od wschodu do zachodu”, co oznacza, że nasi klienci na całym świecie mogą uzyskać pomoc techniczną w godzinach dziennych. Stopień zadowolenia naszych klientów na całym świecie utrzymuje się na poziomie ponad 80% z uwagi na spersonalizowany model obsługi i bogate doświadczenie członków zespołu.

W razie potrzeby nasi inżynierowie z działu pomocy technicznej chętnie dostarczą Ci następujących usług o kluczowym znaczeniu dla Twojej firmy.

  • Korzystne godziny obsługi, krótkie czasy oczekiwania na odpowiedź i naprawę.
  • Dostęp do aktualizacji i wersji pośrednich oprogramowania.
  • Wsparcie telefoniczne 24/7 i bezpośredni dostęp do zasobów pomocy technicznej.
  • Dostęp do narzędzi zarządzania konfiguracją i przepustowością, monitorowania i raportowania.
  • Dostęp 24/7 do portalu wsparcia, który obejmuje obszerny katalog dokumentów i artykułów branżowych.

Twoi dedykowani inżynierowie wsparcia technicznego rozwiązań ADVA Optical Networks

Infradata należy do grona elitarnych partnerów ADVA i specjalizuje się w zaawansowanych rozwiązaniach w zakresie bezpieczeństwa i routingu. Firma ma w swoich szeregach wielu certyfikowanych inżynierów. ADVA postrzega naszych pracowników jako świetnych specjalistów i ambasadorów rozwiązań ADVA. Oznacza to, że Infradata może pochwalić się niezbędną wiedzą techniczną i praktycznym doświadczeniem, aby prawidłowo ocenić Twoje wymagania sieciowe oraz tak zaprojektować i wdrożyć rozwiązania ADVA oraz tak nimi zarządzać, aby odpowiadały one Twoim potrzebom.

Usługi dodane

Zespół Infradata świadczy również usługi dodane dostosowane do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Możesz wybierać spośród następujących opcji:

  • Inżynier wsparcia dostępny na miejscu
  • Wsparcie w lokalnym języku
  • Osoba wyznaczona do kontaktu z firmą
  • Wsparcie dla sieci bazujących na rozwiązaniach od różnych producentów
  • Kontrole stanu operacyjnego i wydajności
  • Szkolenia operacyjne
  • Umowy dotyczące poziomu usług
Udostępnij tę stronę:
Otrzymuj najnowsze wiadomości i najświeższe informacje bezpośrednio w przeglądarce. (maks. jedna wiadomość tygodniowo)

Support & Maintenance

Potrzebujesz usług wsparcia technicznego i pomocy technicznej? Potrzebujesz pomocy przy Twojej infrastrukturze IT? Więcej informacji udzieli Ci nasz dział sprzedaży. 

Zarejestrowani klienci, którzy posiadają umowę o poziomie usług i login do portalu, mogą składać i śledzić zapytania online.

Ta witryna korzysta z plików cookie. Kontynuuj¹c przegl¹danie tej witryny, wyra¿asz zgodê na stosowanie przez nas plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieæ siê wiêcej