Direct Expert Access

Pomoc techniczną Arbor Networks

Globalne wsparcie 24/7 i centrum zarządzania siecią

Globalne wsparcie dla krytycznych zastosowań Arbor Networks

Nasz zespół to biegli specjaliści Arbor Networks, gotowi, aby udzielić Ci kompleksowego wsparcia. Nasz zespół tworzą inżynierowie wsparcia ze wszystkich rejonów świata. Działamy według modelu „od wschodu do zachodu”, co oznacza, że nasi klienci na całym świecie mogą uzyskać pomoc techniczną w godzinach dziennych. Stopień zadowolenia naszych klientów na całym świecie utrzymuje się na poziomie ponad 80% z uwagi na spersonalizowany model obsługi i bogate doświadczenie członków zespołu.

W razie potrzeby nasi inżynierowie z działu pomocy technicznej chętnie dostarczą Ci następujących usług o kluczowym znaczeniu dla Twojej firmy.

  • Korzystne godziny obsługi, krótkie czasy oczekiwania na odpowiedź i naprawę.
  • Dostęp do aktualizacji i wersji pośrednich oprogramowania.
  • Wsparcie telefoniczne 24/7 i bezpośredni dostęp do zasobów pomocy technicznej.
  • Dostęp do narzędzi zarządzania konfiguracją i przepustowością, monitorowania i raportowania.
  • Dostęp 24/7 do portalu wsparcia, który obejmuje obszerny katalog dokumentów i artykułów branżowych.

Twoi dedykowani inżynierowie wsparcia technicznego Arbor Networks

Nagradzana firma Infradata jest partnerem Arbor Networks i specjalizuje się w tworzeniu zaawansowanych rozwiązań. Zespół Infradata ma w swoich szeregach wielu certyfikowanych inżynierów. Arbor Networks postrzega naszych pracowników jako świetnych specjalistów i ambasadorów rozwiązań Arbor Networks. Oznacza to, że Infradata może pochwalić się niezbędną wiedzą techniczną i praktycznym doświadczeniem, aby prawidłowo ocenić Twoje wymagania biznesowe oraz tak zaprojektować i wdrożyć rozwiązania Arbor Networks oraz tak nimi zarządzać, aby odpowiadały one Twoim potrzebom.

Usługi dodane

Zespół Infradata świadczy również usługi dodane dostosowane do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Możesz wybierać spośród następujących opcji:

  • Inżynier wsparcia dostępny na miejscu
  • Wsparcie w lokalnym języku
  • Osoba wyznaczona do kontaktu z firmą
  • Wsparcie dla sieci bazujących na rozwiązaniach od różnych producentów
  • Kontrole stanu operacyjnego i wydajności
  • Szkolenia operacyjne
  • Umowy dotyczące poziomu usług


Wsparcie i serwis

Potrzebujesz usług wsparcia technicznego i pomocy technicznej? Potrzebujesz pomocy przy Twojej infrastrukturze IT? Więcej informacji udzieli Ci nasz dział sprzedaży.

Zarejestrowani klienci, którzy posiadają umowę o poziomie usług i login do portalu, mogą składać i śledzić zapytania online.

Kontakt z działem sprzedaży

Portal wsparcia technicznego

Support & Maintenance

Potrzebujesz usług wsparcia technicznego i pomocy technicznej? Potrzebujesz pomocy przy Twojej infrastrukturze IT? Więcej informacji udzieli Ci nasz dział sprzedaży. 

Zarejestrowani klienci, którzy posiadają umowę o poziomie usług i login do portalu, mogą składać i śledzić zapytania online.

Ta witryna korzysta z plików cookie. Kontynuuj¹c przegl¹danie tej witryny, wyra¿asz zgodê na stosowanie przez nas plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieæ siê wiêcej