Bezpośredni dostęp do specjalistów

Wsparcie BroadForward

Globalne wsparcie 24/7 i centrum zarządzania siecią

Globalne wsparcie BroadForward dla krytycznych systemów klientów

Nasz zespół doświadczonych specjalistów w dziedzinie rozwiązań BroadForward jest gotów do zapewnienia kompleksowego wsparcia. Nasz zespół tworzą inżynierowie wsparcia ze wszystkich rejonów świata. Działamy według modelu „od wschodu do zachodu”, co oznacza, że nasi klienci na całym świecie mogą uzyskać pomoc techniczną w godzinach dziennych. Stopień zadowolenia naszych klientów na całym świecie utrzymuje się na poziomie ponad 80% z uwagi na spersonalizowany model obsługi i bogate doświadczenie członków zespołu.

W razie potrzeby nasi inżynierowie z działu pomocy technicznej chętnie dostarczą Ci następujących usług o kluczowym znaczeniu dla Twojej firmy.

  • Korzystne godziny obsługi, krótkie czasy oczekiwania na odpowiedź i naprawę.
  • Dostęp do aktualizacji i wersji pośrednich oprogramowania.
  • Wsparcie telefoniczne 24/7 i bezpośredni dostęp do zasobów pomocy technicznej.
  • Dostęp do narzędzi zarządzania konfiguracją i przepustowością, monitorowania i raportowania.
  • Dostęp 24/7 do portalu wsparcia, który obejmuje obszerny katalog dokumentów i artykułów branżowych.

Twoi dedykowani inżynierowie wsparcia technicznego BroadForward

Nagradzana firma Infradata jest złotym partnerem Balabit i specjalizuje się w tworzeniu zaawansowanych rozwiązań. Zespół Infradata ma w swoich szeregach wielu certyfikowanych inżynierów. Firma Balabit docenia naszych pracowników jako świetnych specjalistów i ambasadorów rozwiązań Balabit. Oznacza to, że Infradata może pochwalić się niezbędną wiedzą techniczną i praktycznym doświadczeniem, aby prawidłowo ocenić wymagania biznesowe klienta oraz tak zaprojektować i wdrożyć rozwiązania Balabit i tak nimi zarządzać, aby odpowiadały one potrzebom klienta.

Usługi dodane

Zespół Infradata świadczy również usługi dodane dostosowane do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Możesz wybierać spośród następujących opcji:

  • Inżynier wsparcia dostępny na miejscu
  • Wsparcie w lokalnym języku
  • Osoba wyznaczona do kontaktu z firmą
  • Wsparcie dla sieci bazujących na rozwiązaniach od różnych producentów
  • Kontrole stanu operacyjnego i wydajności
  • Szkolenia operacyjne
  • Umowy dotyczące poziomu usług

Support & Maintenance

Are you looking for support & maintainance services? Do you need assistence with your IT infrastructure? Please contact our sales team for more information.

Registered customers with a Service Level Agreement and a portal login can create and follow their cases online.

Udostępnij tę stronę: