Bezpośredni Dostęp Dksperta

Wsparcie Palo Alto Networks

Globalne wsparcie 24/7 misji krytycznych i usługi NOC.

Globalne wsparcie dla krytycznych zastosowań rozwiązań Palo Alto Networks

Nasz zespół to biegli eksperci specjalizujący się w rozwiązaniach Palo Alto Networks, gotowi, aby udzielić Ci kompleksowego wsparcia. Nasz zespół tworzą inżynierowie wsparcia ze wszystkich rejonów świata. Działamy według modelu „od wschodu do zachodu”, co oznacza, że nasi klienci na całym świecie mogą uzyskać pomoc techniczną w godzinach dziennych. Stopień zadowolenia naszych klientów na całym świecie utrzymuje się na poziomie ponad 80% z uwagi na spersonalizowany model obsługi i bogate doświadczenie członków zespołu.

W razie potrzeby nasi inżynierowie z działu pomocy technicznej chętnie dostarczą Ci następujących usług o kluczowym znaczeniu dla Twojej firmy.

  • Korzystne godziny obsługi, krótkie czasy oczekiwania na odpowiedź i naprawę.
  • Dostęp do aktualizacji i wersji pośrednich oprogramowania.
  • Wsparcie telefoniczne 24/7 i bezpośredni dostęp do zasobów pomocy technicznej.
  • Dostęp do narzędzi zarządzania konfiguracją i przepustowością, monitorowania i raportowania.
  • Dostęp 24/7 do portalu wsparcia, który obejmuje obszerny katalog dokumentów i artykułów branżowych.

Twoi dedykowani inżynierowie wsparcia technicznego rozwiązań Palo Alto Networks

Infradata należy do grona elitarnych partnerów Palo Alto i specjalizuje się w zaawansowanych rozwiązaniach w zakresie bezpieczeństwa i routingu. Firma ma w swoich szeregach wielu certyfikowanych inżynierów. Palo Alto postrzega naszych pracowników jako świetnych specjalistów i ambasadorów rozwiązań Palo Alto. Oznacza to, że Infradata może pochwalić się niezbędną wiedzą techniczną i praktycznym doświadczeniem, aby prawidłowo ocenić Twoje wymagania sieciowe oraz tak zaprojektować i wdrożyć rozwiązania Palo Alto oraz tak nimi zarządzać, aby odpowiadały one Twoim potrzebom.

Usługi dodane

Zespół Infradata świadczy również usługi dodane dostosowane do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Możesz wybierać spośród następujących opcji:

  • Inżynier wsparcia dostępny na miejscu
  • Wsparcie w lokalnym języku
  • Osoba wyznaczona do kontaktu z firmą
  • Wsparcie dla sieci bazujących na rozwiązaniach od różnych producentów
  • Kontrole stanu operacyjnego i wydajności
  • Szkolenia operacyjne
  • Umowy dotyczące poziomu usług

Support & Maintenance

Potrzebujesz usług wsparcia technicznego i pomocy technicznej? Potrzebujesz pomocy przy Twojej infrastrukturze IT? Więcej informacji udzieli Ci nasz dział sprzedaży. 

Zarejestrowani klienci, którzy posiadają umowę o poziomie usług i login do portalu, mogą składać i śledzić zapytania online.

Palo Alto Networks Support