Projekty

Travers Smith kontaktuje się z Infradata w kwestii współpracy mającą obejmować optymalizację i zarządzanie siecią główną | Infradata

Wyjątkowość Travers Smith

Travers Smith to kancelaria adwokacka oferująca szeroką paletę usług, między innymi doradczych, mediacyjnych, regulacyjnych i transakcyjnych, ale jej misja jest znacznie szersza niż praktyka prawa. Dumą przedsiębiorstwa jest w pełni zintegrowany zespół, w którym ceni się niezależność myśli, a o firmy klientów dba jak o własną. Siedziba kancelarii znajduje się w Londynie, skąd nawiązywane są relacje z wiodącymi, niezależnymi kancelariami z całego świata.

Zmiana oczekiwań najbardziej utalentowanych pracowników oraz klientów

Utrzymanie przy sobie najlepszych pracowników i pozyskiwanie nowych klientów to wyzwania, z którymi boryka się wiele organizacji. Oczekiwania pracowników i klientów zmieniają się, czego doświadczają zwłaszcza kancelarie prawne. Nowi użytkownicy często żądają możliwości współpracy bez względu na lokalizację. Chcą działać elastycznie, np. w domu, biurze, kawiarni czy poczekalni na lotnisku. Z kolei współcześni klienci nie mogą obyć się bez aktualnych wiadomości, udostępniania informacji w czasie rzeczywistym oraz konsultowania różnych kwestii z własnymi działami prawnymi za pośrednictwem najnowocześniejszych aplikacji.

W Travers Smith zdecydowanie dało się odczuć, jak wszystkie powyższe problemy wywierają znaczną presję na istniejącej infrastrukturze sieciowej oraz wewnętrznych zasobach technologicznych. Firma chciała wdrożyć nowe narzędzia do komunikacji i współpracy poprawiające jakość obsługi. Tak właśnie narodziła się potrzeba nawiązania relacji biznesowej z partnerem technologicznym, którego rolą miałoby być przeprowadzenie kancelarii przez modernizację sieci.

Szerszy obraz sieci i ochrony

Po wstępnym spotkaniu zespół firmy Infradata bez zwłoki wskazał kilka sposobów zwiększenia niezawodności i wydajności sieci. Dzięki analizie stało się jasne, że kolejne kompleksowe oceny środowiska sieciowego mogłyby potencjalnie pomóc wykryć kolejne okazje do skalibrowania infrastruktury IT firmy Travers Smith z jej szerszymi celami biznesowymi.
Zespół firmy Infradata podjął się pełnej oceny ochrony sieci zaledwie dwa tygodnie później, aby wkrótce przedstawić wyniki analizy opracowanej ze starszą kadrą zespołu ds. technologii w Travers Smith.

Wyniki oceny potwierdzały prawidłową konfigurację i stabilność, ale okazało się, że istnieją modyfikacje, które poprawiłyby niezawodność i dostępność, co byłoby nieocenione w przypadku rosnącego przyszłego popytu.

„Zespół firmy Infradata zaimponował nam już na samym początku współpracy. Pracownicy nie tylko wykazali się wysokim poziomem umiejętności technicznych, ale i zrozumieniem naszych celów oraz chęci błyskawicznego podjęcia działań. Spodobała nam się również niezależność zespołu. Pierwszym priorytetem ekipy było zawsze zrozumienie naszych celów biznesowych” - David Cassidy, kierownik ds. technologii firmy Travers Smith

Zarządzane rozwiązanie dopasowane do klienta

Będącą pod wrażeniem wiedzy i doświadczenia technicznego zespołu Infradata, starszą kadrę zespołu ds. technologii w firmie Travers Smith zaciekawiło to, w jaki sposób koledzy po fachu mogliby wspierać ich na bieżąco. Po szczegółowej ocenie technologii oraz zapoznaniu się z szerszymi potrzebami biznesowymi,  Infradata zaproponowała dostosowaną do potrzeb klienta zarządzaną usługę do codziennej obsługi sieci obejmującą usprawnienia wydajności i konfiguracji, zarządzanie aktualizacjami i łatkami oraz rozwiązywanie problemów.

Jeden z potencjalnych problemów z siecią został wykryty przez zespół w Travers Smith w weekend. W ciągu dwóch godzin 12 osób z firmy Infradata zajęło się tym zadaniem. Problem został zidentyfikowany i rozwiązany.

Tak współpracę opisał David Smith, kierownik Travers Smith ds. infrastruktury: „Firma Infradata wzięła na siebie odpowiedzialność za codzienne zarządzanie siecią, dlatego mogliśmy przeznaczyć dodatkowe zasoby na projekty o kluczowym znaczeniu, wychodzące naprzeciw oczekiwaniom klientów. Jesteśmy firmą, naszą misją jest dbanie o stały rozwój naszej kadry i zapewnianie klientom usług coraz wyższej jakości. Infradata pomaga nam w realizacji obu celów poprzez zarządzanie siecią podstawową i doradzanie w przyszłych projektach”.

Planowanie bezpiecznej i elastycznej przyszłości

Po udanym wdrożeniu dostosowanej usługi zarządzanej zespół Travers Smith postanowił współpracować z firmą Infradata nad kolejnymi projektami, takimi jak odświeżenie sieci LAN czy nawet potencjalnie zarządzana usługa do obsługi zagrożeń dla bezpieczeństwa i zarządzania zdarzeniami (SIEM), wykrywanie urządzeń końcowych i reagowanie (EDR) i analityka zachowania użytkowników (UEBA). Dodatkowo firma Infradata doradza uwzględnienie rozwiązań z innych obszarów, takich jak uprzywilejowane zarządzanie kontami (PAM), bezpieczna brama sieciowa (SWG) czy kontrola dostępu sieciowego (NAC).

Po pierwszej prośbie dotyczącej pomocy związanej z rozwiązaniem Skype dla firm rozpoczęła się współpraca Travers Smith z Infradata nad kolejnymi projektami, których celem jest zapewnienie większej elastyczności pracownikom, klientom i kontrahentom kancelarii, a także zabezpieczenie jej przed całą gamą cyberzagrożeń, z którymi muszą mierzyć się wszystkie współczesne organizacje. Travers Smith wie, że poza rozwiązaniami technologicznymi kluczowe znaczenia ma edukowanie użytkowników i podnoszenie świadomości w zakresie bezpieczeństwa IT w kulturze przedsiębiorstwa.

„Technologia to oczywiście tylko część historii o poprawianiu współpracy i bezpieczeństwa, równie ważna jest ochrona naszych ludzi oraz naszych danych. Zespół Infradata doskonale to rozumie, dlatego, przy współpracy z naszym wewnętrznym zespołem IT, robi wszystko, by przysłużyć się nam w tym zakresie” — podsumował David Cassidy.

Udostępnij tę stronę:

Ta witryna korzysta z plików cookie. Kontynuuj¹c przegl¹danie tej witryny, wyra¿asz zgodê na stosowanie przez nas plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieæ siê wiêcej