Usługi zarządzane

Infrastruktura i zabezpieczenia następnej generacji jako usługa.

Codzienne zarządzanie infrastrukturą i działania umożliwiające elastyczność i skalowalność.

Nasze usługi zarządzane z dziedziny bezpieczeństwa i infrastruktury pomagają odbiorcom w korzystaniu z posiadanych środowisk informatycznych. Naszym klientom zapewniamy dogłębną wiedzę techniczną, jednolity poziom usług oraz elastyczność w zakresie obsługi rozwiązań różnych dostawców, w różnych technologiach i w różnych lokalizacjach geograficznych. Dzięki efektowi skali, naszej wiedzy i doświadczeniu oraz wysokiemu poziomowi standaryzacji, nasi klienci mogą zmniejszyć swoje koszty ogólne i zwiększyć wydajność.

Korzyści biznesowe:

  • Spokój dzięki proaktywnemu monitoringowi i zarządzaniu – 24h na dobę, 7 dni w tygodniu (24x7)
  • Jeden punkt kontaktowy i przewidywalna opłata miesięczna
  • Dostęp do wysoko wykwalifikowanych zasobów technicznych
  • Dojrzały proces ITIL

Oferujemy szeroki wachlarz usług zarządzanych, od pełnych umów serwisowych 24x7, po konkretne, wybrane usługi z zakresu bezpieczeństwa i zarządzania siecią.

Umowa serwisowa

Nasze umowy serwisowe i umowy o dostawę oprogramowania zapewniają bezpośredni dostęp do certyfikowanych inżynierów systemów: przez 365 dni w roku, telefonicznie, mailowo, przez portal internetowy lub za pośrednictwem systemu automatyzacji usługi. W zależności od umowy o poziomie świadczonych usług, może także zapewnić części zamienne ma miejscu oraz rozwiązywanie problemów w ciągu jednej godziny. Elementem naszych umów serwisowych są aktualizacje oprogramowania, upgrade'y oraz dostęp do zasobów wsparcia.

Umowy o zarządzanie siecią

Klienci wybierający umowę o zarządzanie siecią korzystają z wiedzy Infradata w dziedzinie konfigurowania i zarządzania siecią, co obejmuje m.in. proaktywny monitoring oraz wprowadzanie dodatków i zmian zgodnie z wcześniej ustalonymi procedurami. Naszym zadaniem jest tu dopilnowanie, aby sieć klienta była w pełni zoptymalizowana, uaktualniona i wydajna.

Dedykowane zarządzane usługi sieciowe

Dzięki dedykowanym, zarządzanym usługom sieciowym sieć naszego klienta może rozwijać się i dostosowywać do prowadzonej przez niego działalności. Oferowane usługi to m.in. WiFi, LAN i WAN oraz bezpieczny zdalny dostęp przez dedykowaną infrastrukturę sieciową. Infradata gwarantuje czas działania systemu na poziomie 98 - 99,999%.

(Współdzielona) sieć wirtualna dla dostawców usług

Jesteśmy ponadto pionierem koncepcji (współdzielonej) sieci wirtualnej dla dostawców usług, którzy nie potrzebują własnej sieci dedykowanej. Infradata inwestuje w najnowsze technologie i know-how i pozwala swoim klientom-dostawcom usług korzystać z powyższej wspólnej puli wiedzy i najnowocześniejszej infrastruktury.

Wszystkie powyższe opcje usług zarządzanych są dostępne dla wszystkich rozwiązań Infradata.

Porozmawiaj ze partnerem biznesowym

Porozmawiaj z ekspertem branżowym. Zadzwoń do nas lub zostaw wiadomość. Nasz zespół jest gotowy na twój biznes.

Jak działają usługi zarządzane?

Udane zarządzanie infrastrukturą IT ma wiele aspektów. Kluczem do sukcesu jest panowanie nad nią w każdej sytuacji. Usługa ta daje klientowi dostęp do narzędzi, procesów i doświadczonych zasobów w trybie 24x7. Jest to coś, czego we własnym zakresie często nie da się osiągnąć. 

Większość usług zarządzanych bazuje na zestawie narzędzi ITSM zapewniających automatyzację.  Jeśli zdarzy się jakiś problem z jakimś urządzeniem klienta, w narzędziu monitorującym pojawia się alarm.

Narzędzie porównuje każdy problem z progiem alarmu. Jeśli dana kwestia spełnia kryteria alarmu, automatycznie tworzone jest zgłoszenie w systemie zgłoszeń dostawcy. Do zapewnienia automatyzacji i priorytetyzacji stosowane są skomplikowane algorytmy.  Ustalanie priorytetów powinno być traktowane nadzwyczaj poważnie, a każdy incydent wymaga automatycznego przydzielenia czasu na rozwiązanie go odpowiednio do jego poziomu priorytetowości.  O nowym incydencie zostają automatycznie powiadomieni inżynierowie specjalizujący się w danej technologii/serwisowaniu danego urządzenia, po czym mogą natychmiast przystąpić do rozwiązywania problemu. 

Ale po co to w ogóle komuś potrzebne?

Gdy firmy zwracają się do dostawców usług zarządzanych, na ogół starają się rozwiązać jakieś istotne bolączki w obrębie swoich organizacji IT. Jednak ukrytych korzyści dla firm korzystających z usług zarządzanych jest multum.

Próbując zlokalizować i rozwiązać problemy z zakresu IT, przedsiębiorstwa bez dostępu do tego typu usług polegają wyłącznie na posiadanych przez siebie narzędziach. Dostawcy usług zarządzanych na ogół dysponują jednak o wiele bogatszym i bardziej zaawansowanym zestawem narzędzi. Oznacza to błyskawiczną diagnostykę i szybsze usunięcie problemu, klienci mają także dostęp do danych i informacji, które mogą być dla nich bezcenne – danych, o które początkowo nikomu nie przychodzi do głowy zapytać – a które dla firmy klienta mogą oznaczać zdumiewająco wiele dodatkowych korzyści.

Ta witryna korzysta z plików cookie. Kontynuuj¹c przegl¹danie tej witryny, wyra¿asz zgodê na stosowanie przez nas plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieæ siê wiêcej