Wsparcie i utrzymanie

Globalne wsparcie najważniejszych funkcji, któremu możesz zaufać.

Zawsze dostępne: wsparcie naszego globalnego zespołu dla najważniejszych funkcji w trybie 24x7.

Wychodząc poza proste zapewnianie wsparcia naszym klientom, nasz globalny zespół wsparcia koncentruje się na zmniejszaniu ryzyka, zapewnianiu ciągłości prowadzenia działalności oraz tworzeniu wartości. Z naszymi klientami pracujemy na zasadzie współpracy, zaczynając od nawiązania z nimi relacji, a kończąc na zrozumieniu ich ekosystemów wsparcia i usług, priorytetów, wyzwań i celów, aby świadczyć usługi wsparcia obejmujące pełne spektrum potrzeb klienta.

W skład zespołu wchodzą inżynierowie wsparcia z wszystkich regionów świata. Nasze wsparcie działa w modelu „follow the sun”, zapewniamy dostęp do wiedzy technicznej w godzinach dziennych na całym świecie. Regularnie uzyskujemy ocenę zadowolenia klientów na poziomie powyżej 80%, co wynika z przyjętego modelu i doświadczania zespołu wsparcia.

Globalne usługi wsparcia i utrzymania najważniejszych funkcji

Członkowie zespołu Infradata są doświadczonymi ekspertami i świadczą kompleksowe usługi wsparcia. Odpowiadają za następujące kluczowe elementy oczekiwane od nas przez naszych klientów:

  • Umowy o gwarantowanym poziomie usług (SLA) określające zakres godzinowy oraz czasy reagowania i przywracania działania.
  • Dostęp do łat i aktualizacji oprogramowania.
  • Wsparcie typu gorąca linia 24x7 z bezpośrednim dostępem do zasobów pomocy technicznej.
  • Dostęp do zarządzania konfiguracją, zarządzanie pojemnością, narzędzia monitorowania i raportowania.
  • Dostęp do portalu wsparcia w trybie 24x7 (przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu), oferującego obszerną dokumentację i bazę wiedzy (artykuły).

Usługi dodatkowe

Zespół Infradata zapewnia indywidualnie dostosowywane usługi dodatkowe. Usługi te można dopasować do sytuacji każdego pojedynczego klienta. Dostępne opcje to m.in.:

  • Inżynier wsparcia na miejscu lub w pobliżu
  • Wsparcie w języku miejscowym
  • Wyznaczona osoba kontaktowa
  • Wsparcie dla produktów wielu dostawców
  • Kontrole działania i wydajności
  • Szkolenie z obsługi
  • Umowa SLA

Zarządzanie częściami zapasowymi: sieć logistyczna w celu minimalizacji MTRS.

Nasz obszerny, bezkonkurencyjny zapas części zamiennych gwarantuje najkrótszy możliwy średni czas przywracania usługi (MTRS). W przypadku wystąpienia jakiegoś incydentu, nasza globalna sieć placówek zapewnia szybką wymianę sprzętu.

Kontakt handlowy

Porozmawiaj z ekspertem branżowym. Zadzwoń do nas lub zostaw wiadomość. Nasz zespół jest gotowy na twój biznes.

Ta witryna korzysta z plików cookie. Kontynuuj¹c przegl¹danie tej witryny, wyra¿asz zgodê na stosowanie przez nas plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieæ siê wiêcej