Bezpośredni dostęp do specjalistów
Wsparcie
Globalne wsparcie 24/7 i centrum zarządzania siecią.
Globalne wsparcie
Zespół Infradata to biegli specjaliści, gotowi, aby udzielić Ci kompleksowego wsparcia. W razie potrzeby chętnie dostarczą Ci następujących usług o kluczowym znaczeniu dla Twojej firmy.
- Korzystne godziny obsługi, krótkie czasy oczekiwania na odpowiedź i naprawę.
- Dostęp do aktualizacji i wersji pośrednich oprogramowania.
- Wsparcie telefoniczne 24/7 i bezpośredni dostęp do zasobów pomocy technicznej.
- Dostęp do narzędzi zarządzania konfiguracją i przepustowością, monitorowania i raportowania.
- Dostęp 24/7 do portalu wsparcia, który obejmuje obszerny katalog dokumentów i artykułów branżowych.
Usługi dodane
Zespół Infradata świadczy również usługi dodane dostosowane do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Możesz wybierać spośród następujących opcji:
- Inżynier wsparcia dostępny na miejscu
- Wsparcie w lokalnym języku
- Osoba wyznaczona do kontaktu z firmą
- Wsparcie dla sieci bazujących na rozwiązaniach od różnych producentów
- Kontrole stanu operacyjnego i wydajności
- Szkolenia operacyjne
- Umowy dotyczące poziomu usług
Logowanie do portalu wsparcia
Zarejestrowani klienci, którzy posiadają umowę o poziomie usług i login do portalu, mogą składać i śledzić zapytania online.
PILNE ZAPYTANIA
Zapytania o priorytetowym charakterze (kat. I i II) należy składać telefonicznie. Zadzwoń do nas pod czynny 24/7 numer telefonu widoczny poniżej.
Posiadasz aktywną umowę serwisową (SLA) a nie masz dostępu do serwisu on-line, wyślij zgłoszenie na adres email: [email protected]