Bezpośredni dostęp do specjalistów

Wsparcie

Globalne wsparcie 24/7 i centrum zarządzania siecią.

Globalne wsparcie

Zespół Infradata to biegli specjaliści, gotowi, aby udzielić Ci kompleksowego wsparcia. W razie potrzeby chętnie dostarczą Ci następujących usług o kluczowym znaczeniu dla Twojej firmy.

  • Korzystne godziny obsługi, krótkie czasy oczekiwania na odpowiedź i naprawę.
  • Dostęp do aktualizacji i wersji pośrednich oprogramowania.
  • Wsparcie telefoniczne 24/7 i bezpośredni dostęp do zasobów pomocy technicznej.
  • Dostęp do narzędzi zarządzania konfiguracją i przepustowością, monitorowania i raportowania.
  • Dostęp 24/7 do portalu wsparcia, który obejmuje obszerny katalog dokumentów i artykułów branżowych.

Usługi dodane

Zespół Infradata świadczy również usługi dodane dostosowane do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Możesz wybierać spośród następujących opcji:

  • Inżynier wsparcia dostępny na miejscu
  • Wsparcie w lokalnym języku
  • Osoba wyznaczona do kontaktu z firmą
  • Wsparcie dla sieci bazujących na rozwiązaniach od różnych producentów
  • Kontrole stanu operacyjnego i wydajności
  • Szkolenia operacyjne
  • Umowy dotyczące poziomu usług

Logowanie do portalu wsparcia

Zarejestrowani klienci, którzy posiadają umowę o poziomie usług i login do portalu, mogą składać i śledzić zapytania online.

PILNE ZAPYTANIA

Zapytania o priorytetowym charakterze (kat. I i II) należy składać telefonicznie. Zadzwoń do nas pod czynny 24/7 numer telefonu widoczny poniżej.

+48 22 490 87 11

Portalu wsparcia

Posiadasz aktywną umowę serwisową (SLA) a nie masz dostępu do serwisu on-line, wyślij zgłoszenie na adres email: [email protected]

Ta witryna korzysta z plików cookie. Kontynuuj¹c przegl¹danie tej witryny, wyra¿asz zgodê na stosowanie przez nas plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieæ siê wiêcej